2012-09-16

En lördag att minnas.

Jag började i en svacka och hamnade i komplimang-himlen!

Melker gjorde min kväll "Du är våran förebild. Alltså du va söt innan Lina men...Du har fan gått från söt till snygg!"
Haha. Annars fick jag många händer på stjärten och kan konstatera att mitt nya jag är fint.
Jag va ju givetvis fin innan men nu är ja kanske fin på ett finare sätt? ;-)
"Är det du Lina, menar du att du ska va såhär snygg nu?" Ni förstår att jag inte ångrar att jag åkte
till pumpen va? Ja för det va där jag hamnade sådär vid 0015. Det va en kick för mitt ego!


snyggmalte ville inte va med på bild med snyggmorsan. 

50 årsfesten va okej! Lite drygt till en början men när "baren" och musiken öppnade blev det drag och de va riktigt roligt! Mycket dans och stohej. Tack alla för en lyckad fest!
Nu behöver jag inte gå ut på ett tag ;-) 
Eller jo, men nästa gång är det Cilla och jag som ska dra på trissor. Visst? ;-) Dax snart! 

Dagens morsa är inte lika snygg. Lite skallebank och jävelskap. Men jag är på benen och det är huvudsaken? Soffan månne nog ändå bli min bästa kompis idag.

4 kommentarer:

  1. Vi ska helt klart ge oss ut och dansa du och jag :) Men frågan är om jag pallar att gå ut med någon som får så mycket uppmärksamhet ;) Jag menar, det är svårt för mig som det är att få uppmärksamhet från män och hur FAN ska det gå om du får all?! :) Vi styr opp nåt när tillfälle bjuds och kroppen är i balans! Kram på dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag tror att de jag pratade med hade fått i sig liite för mkt alkohol i kroppen, varpå fulla människor alltid smörar lite extra ;-) Vi kommer va så schnygga ihop att folk tappar hakan. :-) KRAM!

      Radera
  2. shit va härligt med allt pepp o fina kommentarer :) de är du såååå värd Lina!!! You go girl!! :) kramar till dig o ännu mer pepp, snart är du helt i mål :)

    SvaraRadera