2012-09-18

Girl on fire.

Hittat en ny låt. En låt som bara är helt wunderbar!
En perfekt tisdags-tänkar låt senni! Är hemma och vabbar. Vabbar?! Det låter ju jävligt vuxet och lite too much. Okej, Malte är sjuk. Jag är hemma med honom. En gnällig son som inte alls är nöjd.
Tempen ligger på dryga 39 och har kräkts även idag. Vet inte vad det är.

Jo jag har kommit in i en riktig jäkla tänkar-period. En period där jag inte vet vad jag vill med livet.
Jag brukar ha sånna här dippar ibland, det känns som att dom är nödvändiga för att sedan återvända och uppskatta det man har, eller?

Det här är ett kort sen i lördags mamma tog. Det får mig att tänka "vaaa faaan håller jag på o klagar om att jag vill ner till 62kg." Jag ser ju själv att jag är mer än normal. Inte diwwekt fet längre. Dä ä gött.

8 kommentarer:

  1. Exakt! Jag tycker att dina 64 verkar alldeles lagom :)

    SvaraRadera
  2. Du är ju sååå fin. Du ska va så nöjd & stolt över dig själv. Det du har gjort är så grymt imponerande Lina. Stanna upp & njut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack mimmi! Jo jag stannar o njuter nu, ska försöka iallafall ;-)

      Radera
  3. Du är så fin och duktig Lina! Man får även ha tänkar-perioder och sk. dippar som du säger. För mig är det nyttigt så att man kan komma tillbaka med ny energi igen... Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha snyggmorsan till vänster hon skulle nog behöva tänka på vad hon stoppar i sig ;) Inget roligt att sitta brevid en sån snygg kalas pingla <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det behöver du inte, du ä så fin som du ä! ;-) Puss!

      Radera