2012-09-09

Måndag innebär även....

.....vikt update! Hörrni, är ni nåt peppade fortfarande?
Jag har tappat gnistan lite känner jag, blir lätt så ibland.
Jag faller så lätt in i gamla dåliga vanor, det blir att rena kroppen under 2 veckor nu
för att bli av med all skit. Usch.

När man (jag) har varit utan kolhydrater så pass länge och hipp som happ börjar äta det
har jag upptäckt att huvudvärken kryper sig på. Inte trevligt för 5 öre.

Det måste ske en drastisk ändring. Bums!

Annars tycker jag ni är helt fantastiskt duktiga, väntar ivrigt på morgondagens utvärdering.

Pepp on!


5 kommentarer:

  1. Pepp pepp pepp!!! Du är grym tjejen! NI är grymma tjejer :)

    SvaraRadera
  2. Wow wow wow!!! Fy fasen va du är gryyyyyym! Heja dej och massor av pepp!!!
    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Du är rätt grym du själv också! ;-) Kram

      Radera