2012-10-16

Ni är underbara!

Alltså herregud va beröm och uppmärkssamhet jag fått efter jag blev veckans LCHF:are på lchfklubben. Superkul! Precis suttit och knåpat ihop ett "hjälpar" mail på engelska till en tjej i Danmark.
Jag vill hjälpa så många som möjligt och givetvis ställer jag upp! Detta är ju mitt "kall"

Jag eftersöker fortfarande denna underbara balans man måste hitta här i livet.
Balansen med hur stort matintag man kräver, när man unnar sig, Vad man ska äta för att
inte trilla dit igen osv.

Ja har fortfarande 3 kg (går upp o ner) som jag vill bli av med. När jag närmar mig kommer alltid nåt som "samla på sig vätska" veckan eller så går det käpprätt åt h*vete med kosten över en helg och det är kört.
Jag kommer klara av det, det är jag helt hundra på. Tillsammans klarar vi allt.

Hoppas vikt-upen ger er andra en extra sporre också. Det är inte lika roligt att fuska när man har en måndag då man måste ge ett viktresultat. :-) Ni är superduktiga!

 




2 kommentarer:

  1. Underbart Lina! Du är värd uppmärksamheten. Jag gillar din blogg för den känns så balanserad och sund, och du är verkligen mänsklig. Jag gillar att du inte är så strikt, att det är okej med lite kolisar här och där... Att det är okej att göra fel ibland liksom (inte för att jag tycker det direkt finns något "fel" i ämnet, men du hajar vad jag menar?). Fler såna människor i hälsobloggsvärlden tack!!! :-) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! :-) Jag är ingen annan än mig själv och vill så gärna ha ett LCHF liv med lite fusk ibland. Det är man väl värd och har man ett strikt kostschema 7dagar/veckan 24H om dygnet blir det bara tråkigt i längden. En dag i veckan kan man få väl ta 2 chokladbitar om man vill och känner att man klarar det utan att falla dit....;-) KRAM!

      Radera