2012-11-24

Om ni undrar vad jag gjort...

Så är det detta jag stressat med i veckan därav typ askass uppdatering här.
All min "lediga" tid här hemma har gått till att baka Kubb,biskvier, saffranskakor, lchf-bröd & rågbröd.
Idag är dagen kommen och jag hoppas på att jag får allt sålt!
Bra cashmoney inför måndagens Ullareds-tripp!

här skulle det egentligen vara en bild på allt men tydligen har jag laddat upp för mycket kort och måste köpa..mmm KÖPA mer utrymme genom blogger för att kunna ha bilder igen.
Vad hände med världen? 
kanske har hänt många men jag blev snopen.

2 kommentarer:

  1. Det där med bilderna hände mig oxå, men när jag kollade upp det så var det inte utrymmet på bloggen som var problemet. Utan blogspot tillhör ju Google och Google är kopplat till Picasa där jag har typ en miljon bilder och det var där utrymmet var fullt. Nåt liknande för dig kanske?

    SvaraRadera