2012-12-01

Månadsmiddag!

Efter att ha jobbat ett härligt julbord på jobbet och suktat efter allt gott kom jag hem till en tvårätters. Räk & chiliröra på salladsbädd sedan en oxfile med pepparsås & gratinerad blomkål.
Allt enligt lchf:s alla regler. Tack älskling, du är bäst!


Jag gick från och med idag tack vare Cillas decemberutmaning in i en ny december-fas. Inget socker och onödiga kolisar fram till jul. Min våg (jag vet man ska inte bry sig om vågen men jag gör det ändå) stod på 67kg imorse och min mage har aldrig varit såhär svullen. Jag liksom bestämde mig att alla dessa kolisar jag stoppat i mig nästan varje dag på sistone måste försvinna. Jag blir bara vresig och tjurig ju mer skit jag stoppar i mig. Är det då värt det? Svar nej. Så tack Cilla, du fick även mig att tänka på nåt annat än enbart julstressen denna månad! Puss

-Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Heja dig! Känner som du att jag mår så mycket bättre utan kolhydraterna. Hade som mål att gå ner 10kg tills på fredag. Slog nämligen vad med en arbetskamrat. Nu när jag ställde mig på vågen så stod det -10.0kg precis. Så jäkla glad. Tack för pepp o en bra blogg. Älskar den! Nu tänker jag fortsätta o sätta upp ett nytt mål. Mår för bra för att sluta. Kram Erika

    SvaraRadera