2012-12-20

Snälla...

...säg att ni inte hinner blogga lika mycket i dessa tider heller? ;-)
Så är det iallafall för mig. Det är jobb dagarna i ända, styra det sista inför jul och ta hand om familjen. Sen stör jag mig ju nåt fruktansvärt över att jag inte kan blogga som vanligt genom att lägga upp bilder via datorn. Ingen annan som varit med om att det är fullt?

Tappat läsare har jag gjort också..Och nån kommentar vet jag inte när jag fick sist. Har jag gått o blivit tråkig på sistone? ;-)

Vågen tickar iallafall neråt och tack vare marias decemberutmaning mår min kropp alldeles förträffligt bra. En månad utan socker va precis vad jag behövde. :-)




- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Tror att alla som du har häcken full så här i julatider. Älskar dej, mamsen....

    SvaraRadera
  2. jag har nyligen hittat till din blogg , men jag tar liiite paus från lchf nu över jul , men ska börja snart igen ,,,din blogg är fantastisk!!! ska försöka göra en egen nu efter jul , men keep up , och grattis till din viktminskning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemkt Bittan! Och lycka till med din resa :-)

      Radera
  3. Jag Kikat in varje dag. Du är inte tråkig... :-) Du ser strålande ut. Puss

    SvaraRadera
  4. Hej! Nej då du är inte tråkig! Och jag la ner både blogg och strikt lchf nu i december. Men efer nyår då jädrar blir det hård träning och strikt kost! :) God jul på dej!

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag är ny på bloggen och har mailat dig men får inget svar. Sånt gör att man kanske inte hittat tillbaks. I ett inlägg sa du att du kunde hjälpa till att komma igång om någon behövde. Jag har inte fått något svar, Skrev direkt på bloggen och till din mail.
    Hoppas du får möjlighet att svara mig.
    Ha det gott
    Stina
    Mathildas mamma

    SvaraRadera