2013-01-08

Tisdag!

Förlåt för usel uppdatering. Igår va det segt, riktigt maraton-segt. Bakfyllan satt i längre än vad jag
hade planerat ;-) Uscharn. Idag känns det som att kroppen är återställd och ingen är gladare än jag.

Fullt upp på jobbet och det gillar vi. Då går dagarna fort och man hinner inte tänka så mycket på annat :-)

 Bjuder på en sommarbild på mig. Jag längtar nåt enormt efter sommarn, de svettiga långpromenaderna, svettiga löparpassen i skogen och grillkvällarna & allt annat som hör sommaren till. Det ska bli snö har jag hört.
Jävligt onödigt om ni frågar mig. Jag känner lite att -Våren, kämpa. Ge inte upp.

Den där jävliga chokladen Niklas kom hem med förra veckan ropar på mig varje kväll och jag känner lite att sockerhoran har tittat fram alldeles för många gånger på sistone.

 Det känns som att vi skulle behöva införa ett sockerförbud januari ut (först o främst) min kropp och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar