2013-01-01

Vikt up?

Hej mina fina fisar! 

Den här nyårsdagen är över all förväntan. Haha. Har i princip legat i den här tråkiga soffan hela dagen och jäklars så skönt det har varit. Det är tydligen jobb imorgon igen och då kände jag att den här soffdagen va helt rätt! 

Therese hörde av sig och undrade om jag skulle köra nån viktup nu snart. 
Hade tänkt att köra de internt då min kära mor vill gå ner 10kg till maj med hjälp av mig. 
Sofie Arvidsson va på också? ;-) Är ni några fler som känner att ni vill hänga med under en 4 veckors period till och börja med? Det är ändå på ett sätt lättare att ta tag i sina mål om man är flera och har någon att utvärdera till. 


Mitt mål är att "fit:a" till kroppen. Dallret ska bort och imorgon är det jag o pilatesbollen mot världen.  
Eller ja nästan iallafall. Jag är nöjd med allt förutom rumpan o magen så här ska börja tränas. 


2 kommentarer:

  1. Ja jag hade tänkt köra igång imorgon igen så jag kan va med :) //Erika

    SvaraRadera
  2. Hej Lina :)
    Jag har läst din blogg ett tag och jag vill också köra viktnedgångsrace med dig/Er! Hur funkar det? När är vikt uppdatering, vad behöver du ha för uppgifter av mig etc? Kan jag maila dig eller hur går man tillväga?
    God fortsättning på det nya året och KRAM!
    /Alice

    SvaraRadera