2013-01-19

Vikt-up

Erika:  Förklarar sin vecka som katastrof. Hon hets-åt allt hon kom över under en hel dag. Efter det införde hon sockerförbud vilket hon tycker funkar bra. Tänk såhär, en dag, vad gör det om man kommer på banan direkt dagen efter?! Hon har trots det gått ner -1,1 kg vilket är superduktigt!

Mamma: Mamma tycker hennes första vecka som strikt LCHF:are har funkat bra. Har inte kännt nån hungerkänsla vilket tyder på att hon fått i sig lagom med fett. Duktiga mamma som gått ner -1,4 kg.

Therese: 0,8 kg har hon lyckats tappa denna vecka! Therese kämpar på och du är sååå duktig! :-)

Sofie: 0,8 kg har Sofie lyckats tappa andra veckan. Bra kämpat :-)

Alice: 4,1 kg! har Alice gått ner under dessa 2 veckor. Helt fantastiskt bra hon, tränar 3-4 rask-promenader i veckan och 2 Body Pump pass. Har bara 10 kg kvar till målsnöret! 

Sara: Fick till sina 3 träningspass och känner att allt rullar på. Inga problem med att hålla kosten heller. Hon har lite svårt att få ihop allt med skolan. Vågen visade inte på någon nedgång men det är bara att kämpa på!

Ni är såå duktiga! Kämpa på :-) Allt går om man bara vill.


3 kommentarer:

  1. vad behöver jag för vara med på detta??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda! DU behöver ett jävlaranamma och ett mål om vad du vill uppnå ;-) Enklare blir det inte!

      Radera
  2. Måste bara kommentera lite för det låter verkligen dumt. Klart jag är nöjd över -1,1kg. Det jag inte är nöjd över är ju min hetsätning jag hade. Den dagen förstörde väldigt mycket. Det var så jag menade. Men låter kanske lika dumt detta....jag vet inte. Ska kanske inte skriva så utförligt nästa gång :S //E

    SvaraRadera