2013-02-17

bra lördag.

Det blev en bra lördag! Först storstädning här hemma sen for vi in till vimmerby för ett restaurangbesök med Sandra & hennes killar. Blev verkligen en riktig myskväll! God mat, god sevice och fint sällskap!

Idag blir det lite småplock sen kalas nere hos mor efter lunch! Vankas tacos och semeltårta. M.U.M.S.

Har verkligen blivit en sucker för sötsaker igen. Trodde jag kunde ha min dag i veckan men det har liksom kind of spårat ut. Fan när ska man verkligen bryta det här och inse att socker är skit?
Jag är helt uppsvälld och mår illa. Funderar på en riktig avgiftnings period i 2 veckor och se om jag kan få kroppen i balans igen. Det går, för det har funkat förut. Min rutakut kämpar jag med, absolut. Men med en ständigt svullen buk känns magrutorna långt borta........

Skärpning Lina, skärpning.

1 kommentar:

  1. Känner verkligen igen mig. Det är nolltolerans som gäller för att jag ska må bra. Men det är sååå svårt

    SvaraRadera