2013-02-19

Lugn natt.

Godmorgon världen! Började dagen med en omelett på 2 ägg, en skvätt vatten, peppar, kassler & ädelost.

Natten va lugn, efter en gårdag som innehöll ingen mat, en slapp o likgiltig Malte så är han äntligen som vanligt idag. Vi kör en sista dag hemma och försäkrar oss om att det inte sätter igång igen.

Så idag ska vi ner till simhallen en sväng, vi ska även rensa och stojja runt bland alla garderober.

Igår bokade jag hotell i Jönköping till helgen...John Bauer Hotellet, nån som bott där? Fint?
Ska bada på äventyrsbadet och mest ha en mysig familje weekend. Behövs ibland. :-)


4 kommentarer:

  1. Ja vi har bott där 2 ggr tror ja. Jag och Linus har haft ett "romantiskt paket" eller så där. Runt 800/person en natt och då får man fruktfat, mousserande vin, tvårätters i restaurangen och badkar på rummet:-) Rekomenderas om ni ska åka själva någon gång:-) Men till saken att vi har iaf trivts bra, fint hotel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för infon! :-) Så himla skönt o komma iväg nångång ibland sådär!

      Radera
  2. Det är ett bra hotell! Mitt i smeten om ni vill shoppa och helt ok mat.
    Har kompisar som bodde där nyss, de har väl något paket med hotellrum, bad och fikakorg till det?! De fick ett kanonrum och var mkt nöjda :)
    Badet är också kanon så ni får säkert en bra helg.

    Välkomna till Jönnet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-) Har faktiskt aldrig varit i Jkpg mer än på A6 så det är dax nu kände jag. Eftersom vi är ett Best Western hotell på jobbet har vi reducerat pris på alla Best Western hotell, så jag ger bara 645:- per natt. Tack för info! :-) Kram!

      Radera