2013-02-21

svar på frågor.


  1. "Hej^^
    följer din blogg o är väldigt imponerad av din resa:)
    jag har själv hållit på med lchf sen oktober förra året och har nu gått ner ca 20kg men har ungefär lika mycket kvar. hamnade du någonsin på en platå och vad gjorde du då? är det bara att köra på som vanligt tills det tillslut ger med sig?"

    Hej och tack! 
    Jag hamnade dessvärre aldrig på en platå, jag hade nån vecka jag stod still men det kom oftast igång veckan efter igen. Nu på senare tid när jag kanske har nåt kilo kvar jag vill gå ner brukar mer träning ge resultat.
    Testa att skriva ner allt du äter på en vecka och kolla om det är nåt där som är onödigt i din kost. Med LCHF tex kan ju bär, nötter & choklad hämma viktnedgången.

  2.   
    "Hej Hassi:) har väl lite liknade fråga som ovan, känner att jag har stannat av lite med viktnedgången, kan man kicka igång på nått bra sätt igen eller är de bara fortsätta som vanligt tills de ger sig? Har du nått bra tips?:p kram Sara h"

    Hej Saris :-) Din kropp kanske är nöjd med denna vikten den har nu? Om inte kan jag nog bara tipsa dig med att undvika all form av socker under ett par veckor och lägga till mer löpningen så ska du se att kroppen kickar igång igen :-) 

  3. "Jag undrar vart tusan har allt ditt skinn försvunnit? 43 kg och med det måste det ju ha blivit en hel del löst( kan jag tycka) kanske har nåt hemligt knep hur man tajtar till kroppen ( framför allt magen)"

    Hej! Många som undrar det med och jag vet faktiskt inte. Kanske är det att jag fortfarande är så "ung" eller så har jag bara haft en jäkla tur. Jag har under hela min resa gjort övningar som plankan & situps. Det har nog hjälpt mig jättemycket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar