2013-03-31

Påskdagen-allas party dag.

Hej finingar! Datorn har blivit lite av prio två hittills denna påskhelg. + att när jag inte har nån telefon
kan jag inte slänga iväg ett blogginlägg smidigt o snabbt genom fånen. Dumt.

Smög upp med Malte vid sju (egentligen sex alltså...suck.) och lät Niklas sova vidare.
Vi äter frukost och kollar barnprogram, man kan kallat son-mor kvalletid.

Långfredagen med halva tjocka släkten va mycket mysig. Vi åt och pratade mest tyckte jag, det känns som att det ska va så? Jag kräver då inget mer. När de hade lämnat igår la vi oss i soffan och gjorde inte ett jota
på hela dagen. Vi kan säga att vi hade våran schlappo-dag igår.

Idag är det Påskdagen alltså...söndag. Många som ska ut ikväll. Jag tror jag tar mitt förnuft till fånga och stannar hemma. Jag orkar inte må dåligt imorgon och ytterligare ett par dagar. Åter igen, not worth it.

Så idag har jag planerat in en Västerviks tripp & en långpromenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar