2013-03-09

Tydligen en jävel på att handla...

Får nog första pris i handling denna månad tror ja, hehe. 

Godkväll raringar förresten! Den här dagen har sjutton slått rekord i "hinna-med-så-mycket-som-möjligt"
Vill ni veta? Klart ni vill ;-) 

0700 upp och hoppa! Äta frukost och göra oss iordning för en Linköpingtripp. 
shopping, shopping, shopping... 

1430 hemma igen.... På med grillen och straxt där efter kom grannfamiljen in och vi åt grillat. Gött.

1630 projekt storstädning och mina 3 maskiner tvätt började tvättas. 

1730 satte jag mig i soffan och skulle ta det lugnt. Då ringde systra mi och sa att en av hennes manekänger hade kört av vägen och undrade om jag kunde hoppa in. Givetvis. Så ut till Horn och gå modevisning, 9 byten, svettigt. 

NU. 21:12, status. Hemma o äntligen i soffan. Bra ju? Jag säger att det typ varit en asbra dag. Ok...:-) 

 Skopunkten, ja menar? Hur billigt ä det inte när hela familjen får sig var sitt par skor och hela kalaset går på 650:-? 
 Jacka HM 149:-
Tshirt HM 50:-
Mössa Polarn & Pyret 129:-
Militär t-shirt VILA 129:
Tröja Stadium 99:-



Capri Collection Jeansjacka 699:-
Klänning 299:-

Kunde ju liksom inte gå modevisning utan att köpa nånting? Givetvis inte. 

1 kommentar: