2013-03-15

Viiiin & fredag!

Godmorgon sötnosar!
Såhär snygg o piffig va jag igår när vi skulle till Inger o dricka vin! Underbar kväll med god mat, vin o trevligt sällskap! Dock fick kvällen bli tidig då klockan ringde 0415. Men det va kul så länge de vara ;-)


Idag är det fredag o det innebär helg, snart iallafall. Ska bara avverka detta fantastiska pass på jobbet först!

Sitter o funderar om jag SKA unna mig i helgen eller om jag ska försöka hålla mig till nästa helg?!

Ett problem jag lovar återkomma till. Ha en underbar fredag alla fina o ta hand om er!

1 kommentar:

  1. Jag har fyllt år idag o alla sa till mig att då får man unna sig så jag lyssnade på dom. Mängder med tacochips o en liten tårtbit. Känns direkt att det va ett bakslag mot vikten o jag ångrar att jag lyssnade på dom. Men men...bara ta nya tag igen då. Fan, när ska man nå den där 80-gränsen egentligen. Ligger några få kg över hela tiden :/

    SvaraRadera