2013-04-09

Träna bort träningsvärk är inte skönt...

...bara så ni vet. Fy rackarns vilken grym träningsvärk jag har i kroppen o hewwegu va tränad jag är med andra ord. N.O.T. Hoppas på skönare feeling imorgon.

Fick frukostsällskap med en grymt tuff kille imorse. 

Kände att min kombo på frukosttallriken va väldigt bra imorse så va bara tvungen o dela med mig, haha. 

Nåväl, jag va o klippte mig iallafall. Ågren över om jag skulle klippa av mig igen eller om ja skulle låta det växa ut. Vi kom fram till att vi bara skulle tunna ut det o försöka få till nån vidare frisyr av det jag hade.
Winnie skulle även lägga i lite ljusa slingor, hon får alltid fria händer vilket jag tycker är roligast. 

before. 

När vi typ va klara ville jag bara gråta floder... Ja jag va inte nöjd. Vilken känsla och vilken idiot jag kände mig mot Winnie som är superduktig. Det kändes liksom som att ja såg "värre" ut än när jag kom in. Pengarna i sjön och ingen skillnad. Jag har kännt på det ett tag nu och kommit fram till att jag fortfarande inte är supernöjd men det går ändå. Jag diggar inte ljusheten i håret. Jag är nog en tjej som vill ha antingen eller. Ljust eller mörkt liksom. Förlåt Winnie! Haha. 

efter. med påsar under ögonen, allmänt blek och med ett mongo i bakgrunden.
Nyans ljusare och samma längd. 

Längtar efter morgondagen, först ett härligt frukostpass på jobbet sen en efterlängtad massage/healing efter jobbet! Känns som att min panik-kropp behöver all hjälp den kan få för tillfället...Kämpa kroppen, kämpa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar