2013-04-05

Vilken dag!

Åh vilken dag! Fullt upp men skoj! Dagen går fort och nu är det helg. Så skönt och välbehövligt
även att det nyss va långledigt.

Tog en sväng förbi Intersport på vägen hem och köpte mig ett par nya löparskor. Hade hittat ett par Nike-skitsnygga. Dock va dom ju givetvis inte rätt för mina fötter så det va bara o sadla om och köra på den modellen jag haft tidigare. Ett par nya löparskor gör vilken dag som hellst bra!
Nu längtar jag efter morgondagen då jag får ut o testa dom.

asics 899:- kampanj, tidigare pris 1199:- fynd ;-) 

Ikväll hinner jag inte. Ikväll ska jag o min fina svägerska bort till systeryster för kvalletid och skvaller, ett glas vin eller två med givetvis. Känner mig väldigt värd det efter en stenhård första vecka som sockerfri.


Ett HM paket väntade även på mig när jag kom hem. Presenter och lite klädpåfyllning hos Malte-boy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar