2013-05-11

Godmorgon!

Herrejisses vilken dålig bloggmänniska jag är för tillfället! Skärpning Lina!
Skyller på sol, jobb och läsning. Bra avkoppling där vettni.

Annars är det bra? Jo jag tycker det, lite seg efter ett jobbpass i gårkväll och seg i huvudet. Malte ligger däckad sen ett par dagar i feber och snorighet. Jag känner mig inte allt för långt borta.... Peppar peppar!
Hur mår ni?

Precis köpt mig ett par nya träningsskor. Fina Cilla ska hjälpa mig igång på gymmet! Känns gör bra, äntligen. Funderar på 2 dagar i veckan för att varva med min löpning. Fejnt vettu.


Idag blir det lugnt annars innan jobb ikväll. Väderguden verkar inte veta vad han vill ha för väder idag. Sol, mulet, regn, sol, mulet, regn? Hoppas innerligt att regnet kan hålla sig undan iallafall.

Får se om jag kan få till ett löppass också, min näsa rinner och för tillfället är jag så opepp som man kan bli.


Men ha en underbar lördag alla vänner! Helt jättesvullen och trött men gla är ja ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar