2013-05-08

Våran dag...

Hej raringar! Fan jag har helt ärligt varit helt låst med mina böcker. 2 böcker på 1 vecka...Den tredje började jag med idag, halva kvar. Jag är ta mig sjutton helt fast. Det är skönt, jag liksom låser allt annat ute. Jag har inga måsten längre. Jag taggar ner och sätter mig en stund med min bok. Du milde vilken känsla! 

Ledig dag. Malte vaknade med feber, inte varit så pigg idag. Så vi har egentligen inte gjort ett skit idag, tvättat men tvättmaskinen har skött sig själv så det är väl inget o skryta med direkt. Hehe. 


Som jag sagt innan är Malte helt livrädd för myror och flugor. Haha. Igår såg det ut såhär, Malte livrädd på en stol och Theo satt i trappen och lekte med alla 500 myror. De va så roligt att jag höll på att avlida... 


Idag har vi iallafall lyckats orka bygga lite med lego. Han är inte dålig den där Malte ;-) 
Lite hjälp av morsan kanske. Det som va roligast va att riva, otippat. 


Mycket goda laxpaket som jag gjorde till middag, recept på dagens kommer senare. 


Het diskussion vid matbordet när Malte skulle försöka förklara för pappa att han hade ont i magen. 
Tror vi iallafall, hehe. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar