2013-07-11

En dålig dag slutade med en bra dag.


Hej raringar! Vilken dag!

En trött Lina utan frukost i magen är ingen rolig Lina...bara så ni vet.
Började med att Niklas lite glatt väckte mig och sa att klockan faktiskt va 0640 och de va dax att gå upp.
Vredesutbrott nr.1 utbröt mot Niklas. Stressad och det blev ju på nåt lustigt sätt Niklas fel, förstår inte... Telefon jäkeln hade dött under natten och varpå mitt alarm inte gick.

Glad i hågen och vi hann med råga till dagis. Det ska tilläggas där att vi som sagt inte hann med frullen men ändå. In på dagis kom vi. Jo men nu ska jag berätta. I förrgår va Malte dålig i magen, han va liksom inte påverkad och vi kunde utesluta magsjuka till slut. Jag känner min son, han hade inte magsjuka. Han hade bara fått i sig en jävligt dum bakterie av nån form. Ja menar, vi har väl också diarré dagar utan att va magsjuka?

Ja precis.

Men in på dagis och fröken sa där att "Nej, vi vill inte ha Malte här idag. Vi vill inte ta några risker"
NÅGRA RISKER? HALLÅ eller. Nu ser ni en jävligt irriterad mamma framför Er som blir så förbannad.
Fröken säger därefter "Men han är välkommen imorgon" "Nehe du sa jag, det är säkert nån bakterie kvar i morgon också så, glad sommar" Sen small det i dörren och ut gick vi.
Nu ska också tilläggas att mamma Lina fick lite panik..Ja utan batteri i telefonen och allt. Kunde liksom inte ringa och tjuta till nån. (ja jag va så arg att jag tjöt) Åkte till pappa (tack gode gud) så va han hemma och öpnnade armarna och hade Malte därefter hela dagen! TACK!

Men japp nu sitter vi här. Dagen blev bara bättre o bättre. Vi avslutade med en 8 km lång cykeltur som resulterade i 2 liter guld.

Nu ska jag snart sovas, snart helg. Tack för att ni lyssnade. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar