2013-08-13

Im back.

Hej raringar! Nu känns det som att jag kommer tillbaka. Jag ska inte komma med ursäkter men bloggen har inte varit prio 1 under denna sommaren och det är skönt. Jag lever via Instagram under sommarn kan man säga ;-) 6 dagar kvar av semestern och det känns som att jag är nöjd. Så mycket roligt som jag varit med om denna sommarn...

Första veckan blev det Kolmården, Tylösand, Halmstad, High Chaparall & 30 årsfest...





Andra veckan va det ju underbara Gotland.... Som jag njöt av god mat, fin natur och ja jag njöt nog av allt...




Tredje veckan landade vi hemma och den gick åt till att planera och anordna min 25 årsfest. Vilken lyckad dag, finfina presenter, underbara människor och vilket väder vi fick! 

Nu är vi inne på fjärde veckan. Jag bara njuter av de sista dagarna, njuter av tanken att få börja jobba igen och komma in i rutiner. Rutiner, det är ta mig fasen A och O. 

Jag har vägt mig, jag har faktiskt lagt på mig 2 njutningsfulla kilon. Jag är rätt svullen i kroppen. 
Angående träningen önskar jag att jag lagt mer av min njutningsfulla tid på träning men jag har liksom kört mer på vardagsmotionen istället. Min kropp har behövt vila, kan man känna så? Det har varit skönt. Jag har fått till nån löp-pass då och då och det har varit skönt. Jag har inte suttit still, tro aldrig det ;-) 

Jag ska inte säga att jag nu kör all in på mat & träning. Jag kör vidare på fokus och planering. Jag jobbar på att må bra i kroppen av motion & mat. Planerar in träning för att aldrig kunna ha ursäkter. Ja ni hänger med va? Hösten 2013 blir min. Sätter inte upp några mål, jag kör på F.O.K.U.S all in. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar