2013-12-15

Julstämningen vart är du, hoho ?!

Hej finisar. Nej nej, jag har inte glömt bort Er. Varit lugna veckan med mottot inga krav, inga måsten.
Det kan lätt bli så att bloggen blir ett måste. Men det är det inte nu.

Malte är iväg och hänger med sin polare Calle, mamma Lina letar efter julstämningen samtidigt som hon bakar och röjjer lite. Det är liksom jul om 9 dagar...julafton. Ingen snö...? Hoho.
Det kommer säga svish så är julen över.Den kom o gick. Tyvärr är det lite så nu för tiden.
Men jag försöker njuta nu och in i det sista. Julen är liksom den finaste högtiden på året.
Snart är det dax för tillbaka blicken... Vi ska in i ett nytt år. 2014, jag hoppas det blir mitt år igen.


Hämtade ut paketet från LCHF-klubben idag, vörtbrödet är klart. Ska bli spännande att se om det går att äta, hehe. Hoppas det, för det är sjutton inte billigt. Men man måste ju prova. 


Igår förstår ni skulle Malte boy sova hos mormor. Vi skulle få egentid...eller egentid är ett dumt ord. Men ja slappa i soffan och slumra lite....inte göra nånting. Vid nio ringde mamma.... Malte tjöt som en gris. Jag fick ont i mamma.hjärtat...Jo minsann han skulle inte sova hos mormor för "jag inte bor här mamma"
Det va bara att hämta hem honom.


1 kommentar: