2014-01-18

Plötsligt ville jag bara... o så hejdade jag mig och så näe.

Jag orkar bara inte bry mig även att jag gör det.
Jag tar till bloggen igen. Jag har alldeles för mycket inombords att jag måste börja nånstans....
....men det gör jag nog imorgon.


När man bara duger vid vissa tillfället och annars är man som luft? Säger inget mer.
Sa inget mer, orkade inte mer.

Varför bryr man sig så mycket om säker o ting egentligen?
Jag kan ju typ hejda mig om jag ska lägga upp en bild på Fejjan när jag exempelvis har tränat
för att folk kan störa sig. Vad faan gör det? Det är mitt liv, jag gör ju som jag vill?
Jag stör mig på folk som stör sig.

Vissa stunder vill jag bara flytta härifrån. Börja om på nytt på nåt sätt. Men så vill jag inte, för jag har för mycket att lämna. Visst låter ja jävligt munter ikväll? Haha.
Jag är inte så bitter egentligen, på sant alltså. Det bara blev så nu...


Nu är det P3 galan. Malten har somnat, vi lär göra detsamma snart. Puss på er!

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är så här Lina: det kommer alltid att finnas människor som stör sig. Eller hur? Och då spelar det ingen roll vad man gör och man kommer heller aldrig att få dessa människors bekräftelse. Det är bara ett arbete som aldrig tar slut och då tycker jag att det är bra mycket bättre att lägga den energin på sig själv. Vill du lägga upp en bild när du har tränar, lägg upp en bild när du har tränat. Vill du tala om att du är glad eller ledsen eller har bakat eller att ditt barn har bajsat - TALA OM DET! Du bestämmer ju över vad du delar med dig av och alla människor som tar del av sociala medier får själva ta ansvar över vad de läser och bryr sig om. Det handlar inte om dig. När människor stör sig handlar det om dem. Att sticka ut kan leda till att man får många människor som hejar på och klappar på ryggen, vilket är superkul! Men det kan också leda till att människor stör sig och pratar bakom ryggen. Det du kan göra är att lära dig att bry dig om sådant som är viktigt för dig och strunta i att lägga energi på sådant som inte är viktigt för dig. Ställ dig själv frågan varför det är viktigt för dig vad andra tycker om dig. I det svaret du får kan du gå vidare och nysta.

    Du är bra som du är. KRAM

    SvaraRadera