2014-01-19

Träning kost och vice versa...

Hej igen. Tur att det inte dröjjer så många minuter mellan inläggen.
Det måste väl ändå betyda att jag är här för att stanna? Hehe.

Jag hade äran att vinna ett tränings-upplägg av underbara Betty på B-room innan jul.
Jag gick på det nu i veckan och jag ska träna hennes ordnade pass 3 dagar i veckan och sedan
komplettera med "egen" träning som promenader eller annat.
Jag har fortsatt min LCHF resa med lite kolhydrater ibland. Dock har kroppen stannat av lite och
träningen gör sitt men inte mer. Jag känner mig liksom tjock i kroppen, svullen kanske är ett bättre ord.

Jag funderar på ett frest med 5:2 igen för att kicka igång kroppen. LCHF med 5:2 sägs va bra att kicka igång kroppen. Jag funderar också lite på paleo. Jag får prova mig fram, jag lovar att update:a er om resultat.

Jag är ändå nöjd med kropp efter jul och allt. Även att svärmor kläckte ur sig att jag allt måste ha lagt på mig 4-5 kg under jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar