2014-01-25

woop woop, lördag!

Oj dagarna gårt fort, alldeles för fort! Måndag, fredag, måndag fredag...

Träningen har rullat på fint i veckan.. Jag har varit duktig och fått in 5 pass, how amazing? Jag är typ lite imponerad själv faktiskt. Dutti pulla. Nästa vecka hoppas vi rullar på lika fint, det blir liksom roligare o roligare för varje gång när man får in den rätta tekniken... Kör mycket kettlebell och cirkelpass här hemma.
Känner att kroppen hänger med på vad jag vill och kroppen känns fräsch som attans.


Dagens "pass" blev flytt träning. Då systra mi flyttar ut butiken till Gullringen så har vi styrt opp allt idag!
Det blir kanon när allt är klart. Tänk att vi får en alldeles egen kläd affär i Gullringen, kan inte bli bättre ;-)



Ett par skor i halvåret gör jag åt ungefär. Nu va det dax igen och dessa godingar hamnade i mina ägor. Lämnar asics för ett tag och kör på GoRun. Nu kommer ja springa sådär äckligt fort så ni inte ser att det är jag när jag svishar förbi ;-)

Igår va det party hos vaktis Runar. Hela goa arbetsgänget + Andreas. Va supertrevligt, tiden gick alldeles för fort...Ni vet sådär fort som det bara gör när man har roligt :-) Gör vi snart om igen! Jag hade fått äran att göra smörgåstårtor och dom blev jätte uppskattade som vanligt!





Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig redo för en kväll med plockmat och vin, woop woop! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar