2011-01-21

Äntligen sovdax!

Efter att ha haft fabrik Övertrött AB här hemma sen halv sju imorse sover
äntligen fisgrisen! Lite hård i magen är han också stackarn, ska åka och köpa
annan ersättning får se om det blir bättre. Niklas kommer och hämtar oss vid tre efter
jobbet så ska vi in till vimmerby för att handla lite. Måste in på cubus och få tag på ett par
tröjjor. Sen hängbuken är borta kanske man kommer i nåt annat än munkjackor ;-)

Satt förut mellan matningarna och skrev en förlossningsberättelse, skickade den till
mamma. Hon ringde tillbaka och grät. Jag förstår vart ja fått min känsliga sida ifrån ;-)
Den kommer upp här på bloggen inom kort, jag älskar själv att läsa andras
förlossningsstories, dom som inte är intresserade kan ju helt enkelt skita it! :-)

Nu ska jag passa på att vila lite jag med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar