2011-01-21

Välkomna hit...

Hej på er!
Gör som alla andra nyblivna mammor och skaffar mig en blogg...Måste ju ha något annat än göra än att mata, söva, byta bajs, mysa, hänga tvätt o städa. ;-)
Som om inte det räckte just nu...Men om Lina Hassinen skulle kunna bestämma såskulle varenda dag vara fylld av äventyr och sysslor. Dumt o ta det lite lugnt!


Nåja...Min bulle i ugnen gräddades klart till nästan exakta datumet...29 dec va det beräknat. 3½ timma över tiden kom våran lilla Malte! Har aldrig varit lyckligare...

Funderar på om jag ska skriva ihop en förlossningsberättelse. Kan va smart när man
ändå har allt någorlunda färskt innanför pannbenet. Va tycker ni om det?
Denna blogg kommer nog mest handla om Maltes o min vardag...(Niklas kommer nog in
på några hörn han med :-)

Fisen har precis somnat och jag vet att det är en tvätt som väntar på mig
nere i tvättstugan. Jag återkommer inom kort...:-)
Tackar även Anne så jättemkt för fixet i trixet här i bloggen, så den inte längre behöver se
ut som Kerstin 3 år har gjort den ;-)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Klart att du ska skriva en förlossningsberättelse. det är ju det roligaste av allt att läsa :D
    Kram

    SvaraRadera