2011-01-23

Åsikter..

Nå, vad tycker ni? Va min story nåt att läsa? :-)

Idag är det söndag, inneburit frukost på sängen i form av ciabatta med brie
o salami, å det finns ju inget godare! Mina fina killar låg givetvis ijämte mig.
Har fått in som rutin att när Malte ätit vid sexhugget, tar jag upp honom
från sin säng(som han för övrigt har sovit i sen vi kom hem från BB) och lägger
honom mellan oss. Han somnar på stört. Kan man ligga o spana på honom
och mysa järnet!

Idag blir det lite småplock här hemma, då jag styrde och bakade två sorters bröd igår
blir det lite städning här hemma idag. Kan inte förstå vart allt damm kommer ifrån.

Ser fram emot lite bloggändring när Anne är snäll och hjälper mig med banner!

Satt och klickade hem lite Lundmyr of sweden bebiskläder här igår..Dels har ja
en underbaring själv, sen väntar jag ivrigt på Calle eller Vilda som skulle
ha tittat ut i fredags (Malle&Madde) men som kommer snart hoppas vi...
Sen va jag ju tvungen att skicka efter till Annes kommande bebis som tack
för hjälpen...Sen kommer ju Sixten hit snart och dom kläderna
jag köpte till honom som nyfödd har ju till och med Malte vuxit ur...
Finns ingen hejd på mig vad som gäller bebiskläder..
Niklas är mäkta nöjd över sin semlabody han köpte häromdagen på lindex!

Nu är jag en son som vill bli vyssad till sömns!
Ha en skön söndag där ute.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den va bra, och tycker det är kul att du bloggar! ;-)

    SvaraRadera
  2. Nämmen gumman, det hade du inte behövt. Jag hjälper så gärna till ju. :)
    Men nu när du gjort det så tackar jag självklart och tar emot.
    Du får hojta om det är nått annat du vill ha hjälp med :)

    Kramar

    SvaraRadera