2011-02-10

en nerspydd morsa.

Livet är härligt...:-) Här satt jag i lugnan ro om att Malte hade rapat klart. Pff där fick jag.
La han på bröstet och mös lite...O där ja! Nerspydd till max blev jag... Luktar ju inte hallon direkt.
Men det är allt lite mysigt ändå, lustigt nog...Haha.

Va som sagt ute med vagnen förut, jamen tjena eller...Va lika slut efter en kvart som ja
vanligtvis brukar va efter typ ja 45 min...Denna snö, denna snö....
Nu vill ja ha vår! Så man kan ut o gå långa promenader och sätta sig i en park och
läsa en bok...nåja....för det första har vi nog ingen vidare park här o för det andra..läsa bok?
Nä men långa soliga promenader hur som haver, det hade inte satt fel!

Här hemma blir det tacos idag, blivit nåt fruktansvärt sugen på det! Eftersom jag offrade
mig för fisk och kall sås igår får Niklas offra sig för tacos..(han är trött på köttfärs och jag gillar
inte kombon med kall sås och varm potatis...) Dä blir nog bra det där ska ni se.

Såg filmen "you again" förut. Väldigt bra film för oss damer som gillar det här...-två ungdomstjejer
som är små och är varandras ärkefiender och sedan möts senare genom familjehändelser och ja...ni fattar...två tjejjer osams, två killar...näääää slutar det lyckligt. förvånad ja blir. Nåja, sån bra film
som man redan vet hur den kommer sluta när man börjar se på den.

Gud va ja tramsar! Malte är vaken och vill ha uppmärkssamhet, och här sitter jag.
Får inte glömma tack Anne för hjälpen med bloggen igen. Du är ju bara för bäst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar