2011-02-10

snörusk.

Ja vem beställde det här jävla vädret?! Inte jag iallafall... Iofs va inte tanken
att jag skulle ge mig ut idag men måste ändå trotsa en sväng snart i snöyran...Pappa
sa att det skulle komma två dm och efter det kan jag ju inte gå ut med vagnen...

Somnade som en stock igår, kvart övern nio va klockan. Bakandet tog kålen på mig..:-P
Hann ju med att dammsuga och dammtorka också..och ändå stod maten på bordet
när Niklas kom hem! Måste va en bra tjej han har fått tag i ;-) oja, han är inte så dum han heller!

Väntar på att prällen ska ringa så ett dopdatum blir klart...Om min vilja går igenom
blir det en lördag...o nää vi ska inte gifta oss samtidig. Även om ja jo ja, nä....;-)
Kan nog bli IKEA i helgen med, en byrå ska inhandlas till lillfisens rum..Börjar
bli lite väl med mycket kläder överallt..:-P

Nej nu ska ja klä på mig och lillfisen och springa bort till Woffes...yiiiha!
Skriver senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar