2011-02-25

friday Im in love!

Leker tittutleken!
Hej på er. Så va fredagen här igen...hur skönt som hellst.
Malte och ja va ute o gick i hela två timmar idag. Kände nästan hur fötterna
började domna bort till slut...Haha. Inte van vid detta tempo...:-)
Niklas kom hem runt tre och vi åkte in till stan. Systemet, köpa virkgarn...Handla mat.
Sen va vi hos bästa systra och vaxade oss. Niklas ryggen och jag ögonbrynen! Skönt o
se att man har ett par konstant färgade ögonbryn. Behöver man inte känna sig
så bleker utan smink. :-)

Nu är det fredagsmys...En vimmerbypils och en kebabpizza! Malte ligger o joddlar
i sin babysitter...snällare och finare unge får man nog leta efter tss.

Igårkväll va vi hos Inger på ljusbaaarty! Blev ett par paket med teljus då jag
hade ett presentkort innestående. För övrigt tycker jag att alla dessa partyn
börjar spåra ur. För det första kostar det skjortan sen vet jag att det finns
myyycket finare o bättre saker på typ....tradera. Hahaha.

Nej nu ska jag återgå till min familj, tänk att jag har en alldeles egen familj...
En son och allt. jag älskart!

1 kommentar:

  1. Ska du börja virka? Fika i veckan, så jag kan hämta upp min tröja kanske? Ha det bäst i helgen o hälsa grabbarna grus! :)

    SvaraRadera