2011-02-26

underbara Malte.

Jaa jag skriver mycket om Malte, men han är ju det bästa jag har så det är ju inte lustigt.
Jag är nöjd, stolt, världens gladaste och jaa..Malte sover i regel från 19 på kvällen då vi
sätter på han pyjamas...till ja ungefär 07. Med endast två matningar...Vilket han sover sig
igenom så det tar inga tider. Det är så underbart skönt, för då är en annan jättepigg om dagarna
och märker knappast nån skillnad från tiden man inte hade barn. Malte är ett underbarn helt
enkelt...kanske får äta upp mina ord sen så småningom. Men man får leva i nuet :-)
Han ler så fort man tittar in över spjälsängen...Han är vaken mycket om dagarna, nöjd o belåten.
Ligger mest o joddlar och ler åt allt... Jag mår bra :-)

Idag är det lördag, i eftermiddag kommer mamma & Peter på "fem hos oss", haha. Blir trerätters
och massa gott o dricka. Innan dess ska jag hinna ut o gå, förbereda lite käk och bara
försöka ta det lugnt...:-)

Nu bränna ut lite bra musik o ha i köket...
Jag älskar livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar