2011-02-05

Godmorgon

Godmorgon på er! Bloggar alltså från mobilen...ni förstår vad teknisk jag känner mig haha. Hoppas det blir som ett vanligt inlägg. ;-) Sovit som ett stock inatt o Malte med... Varit helt fantastico! Niklas har åkt iväg in till värnamo för att hämta nya tvättmaskinen och torktumlaren och jag stannade hemma som vanligt med mitt illamående. Jaa nästan så ja tror jag är med barn igen fast då jävlar kommer nog storken med en unge, haha. Idag blir det och hälsa på lite folk sen kommer syskonfamiljerna på middag vid fyra. Hoppas Malte håller sig relativt lugn o sover hellst ;-) Återkommer kanske med ett inlägg senare. Kram!

1 kommentar:

  1. Hej! Hoppas ni mår bra. Du fråga ju vart jag hade köpt Melkers vantar, jag kom på att det var på oapip.se Kram kram

    SvaraRadera