2011-02-04

jag vill vakna till ljudet av ditt hjärta.

Älskar att det blir fler o fler dag för dag som läser min blogg...Lite intressant
är det alltså? ;-) Haha. Skämt o sido...Skönt, faktiskt att få skriva av sig lite.

Min fis och jag har precis intagit frukost. Fisen åt ersättning och morsan
åt två bananer och litervis med kaffe. Bröd är ja nåt innerligt trött på...
Vet att det är alldeles för lite för att kallas frukost men ja passar på o äter sen
när lillskiten sover...:-) Leendena kommer allt fler o fler, och det är ju sååå mysigt!

"jag vill vakna till ljudet av ditt hjärta, känna värmen av din hud som smeker mig,
jag vill somna till ljudet av ditt hjärta...jag vill alltid va i närheten av dig..."
Dansband, som i det här fallet Drifters kan göra fina texter. Jag passar alltid
på att spela lite extra dansband för Malte om dagarna när pappa är på jobbet ;-)
Så den lilla textsnutten ägnar jag idag åt mina små älsklingar.

Tre tvättar hänger på tork nere i tvättstugan och väntar på att bli
upphämtad. Packa måste jag göra med...Lätt o vete va en ska ha mä sa älle? Njet.

Om jag hinner så skriver jag ett inlägg innan vi åker...annars kanske tekniska Berta kan
titta fram så ja kan lyckas och skriva från mobilen. Wish me good luck :-)
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar