2011-02-23

kantarell.

Ja alla som känner mig känner igen när jag nämner ordet kantarell....
Även att jag vet att jag har laktosmage och verkligen inte kan äta grädde
och mjölkprodukter om det inte är kokt. Japp, här sitter jag nu med svullen mage
och ser till att Niklas håller sig undan från toaletten.

Annars har jag och Malteponken varit på utflykt idag! Först va vi på MVC
på efterkontroll, blodtryck och övrigt va mycket bra. Knipövningarna går
strålande till här hemma ;-) Sen åkte vi till Jossan och fikade, himla roligt
och träffa henne igen. Blir så sällan nu för tiden när man inte jobbar. Men
ändring ska det bli på det! Sen kan vi ha mammafika flera dari veckan ;-)
Sen blev det en tripp till jobbet...pratade med Marie om hur jag tänkt
sen när jag vill börja jobba igen. Kommer nog bli finnemang det där.

Nu har jag städat...när det inte går att se att toalettporslinet är vitt, då är det dags...;-)
även lite tradera auktioner har jag hunnit lägga ut, men fan...det är ju ingen som
lägger några vidare bud. Haha. En vecka kvar, det hinner hända grejjer ;-)

nu ett samtal med mor sen mästerkockarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar