2011-02-22

tradera is the shit.

Vunnit mina första TVÅ auktioner på tradera redan...Överlycklig! Men Niklas
säger bara att jag är den dummaste jäveln som budat mest. Haha. Sakerna va iallafall
huuuur fina som hellst. Tänkte att jag skulle ändra om och få in lite mer lantligt här
hemma och det va två breda o höga ljusstakar för blockljus som va vitlaserade med trycken
"Kärlek" och "Stillhet" sen en rosett runt varje, Ni hör ju...hur fina som hellst :-)
Niklas förstår ju inte att jag tänkt smart egentligen...jag byter ju bara. I det fallet
så förlorar man ju inga pengar. Visst har jag rätt? :-)
Fått mina första budgivningar på lite kläder också, så jäkla kul. Har nog hittat
min nya syssla som mammaledig...:-)

Imorgon ska vi in till MVC och kolla läget...Hehe. Även hälsa på Jossan och
se hur hon o magen mår! Såå härligt...:-)

o tillråga på allt...herregud säger jag bara........

1 kommentar: