2011-03-22

bilder och face the truth.

Våran nybabade stjärt!
Fisen o fina mormor!
Tisdag! Malte har sovit heeela natten. Från 21 till 06. Herregud, jag är ju fasen
pigg idag! Som ni läst sover han duktigt annars också. Men det blir lite annat
när man får en HEL natt oavbruten sömn. Vi somnade om igen efter matning och
sen vaknade jag av att det var en som låg 5 cm från mig och skrattade mig i ansiktet.
Tyckte tydligen att morsan skulle vakna :-)

Bantningen går bra tycker jag. Tycks mig se resultat på vågen redan.
Vill inte gå in på hur mycket jag väger. Men jag väger alldeles för mycket!
Kan säga att mitt mål är att väga 78kg, då skulle ja va mer än nöjd! 20 kg ner,
ja då vet ni ju vad ja väger. Jaja, jag skiter i det om ja ska va ärlig. Det är ju
sant så..:-)
Mer kan jag inte gå ner...Vore inte jag om ja gick ner för mycket.
Vill bara va lite mer nöjd när ja ser mig själv i spegeln och sen kunna ha allt man har i garderoben ;-)

Blev lite ledsen när jag läste min väns blogg igår. Jag tar så illa vid mig när hon
skrev "INGEN har varit och hälsat på oss, ingen av våra vänner"
Jag vill mer än gärna ha tid och komma iväg. Men innan dom flyttade hade
vi precis köpt hus. När man har köpt hus och ska renovera allt och Niklas jobbade
borta i veckorna så "offrar" man inte en helg av att åka iväg när man vill
få huset klart. När vi väl blev klara så klarade inte min gravida kropp av att åka
bil. Så det gick helt enkelt inte. Och nu när Malte är kommen...Så är det tusen
andra saker som ska göras. Man ska lära känna varandra, det är besök på besök..
Och nu dop... Men Sandra, vi kommer! Jag lovar! <3>

Nej nu kommer strax Emelie, Lets zumba ;-)
Har för övrigt en dator till salu. En laptop med officeprogram och brännare.
Ingen som är intresserad?

1 kommentar:

  1. Så personligt behöver du inte ta det.. det är inte bara er jag menar. Det är mera över lag! Jag tycker det är tråkigt men jag vet att ni haft mycket att göra!
    Jag älskar dig ändå!

    SvaraRadera