2011-03-22

störande moment i vardan.

Nu ska ja berätta för er kära läsare...Såhär i deklarationstider.
JAG STÖR MIG NÅGOT FRUKTANSVÄRT mycket på alla som skriver
på facebook "Jag ska få tillbaka 17000 på skatten, jippie!" "ooo klagar inte iår heller..."
"ååå ja ska få tillbaka 3000 på skatten" Jag är inte bitter, jätteroligt för er...men ja
skiter fullständigt i hur mycket pengar på skatten ni får tillbaka...
Det är ju inte en person direkt som yttrar sig.
Ja så tänker ni..."ja skiter väl fullständigt i om Malte sover eller om han precis
har skite ner sej...!" Jaaa det kanske ni gör. Men ja va bara tvungen!!

Satt faktiskt häromdan och rensade bort 200 vänner på min FB. Vad är grejjen
med och ha vänner som man skiter fullständigt i och bara stör sig på eller
o ha "vänner" som man ens inte hälsar på när man möter på stan.

Blir man såhär av alla hormoner när man fått barn? Ja börjar trort iallafall.

Nåja, Emelie och ja hade ett 35 minuters zumba pass tidigare idag...Jag känner
hur träningsvärken börjar komma sakta men säkert. Sen tog vi även en promenad i
stjärtblåsten. Vill inte påstå att de va vidare skönt.

nä ja ä inte bitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar