2011-03-23

det är låst kan man säga.

Oh ja herregud. Vilken dag! Vaknade av att jag hade en skrikande unge
som verkligen tyckte att morsan skulle gå upp....vid halv tio!! Undra
hur länge han hade varit vaken...och undra hur djupt jag sov...:-P
Va ute en snabbis o va på woffes och handlade. Hem o fixa fika.
Sen kom Mimmi o Melker! Himlans trevlig. Det blev glass o jordgubbar! Sommarkänsla, yes.

Mitt i allt mellan allt så skulle ja luta mig bakåt i soffan som vanligt och poff
så låste sig ryggen! Jag känner av det än. Nån enorm muskelknut som strålar
ut som ett band över ryggen. Inte de minsta skönt. Blev lite skratt här hemma och
en lagom uppstressad Lina som va orolig! Det är ju lustigt, inte ens lite ont i lilltån
kan man ha o man tror man är dödssjuk. Ja ungefär så funkar jag :-) Lik min mamma tror jag.

Nu kommer snart Emelie in och vi ska köra lite zumba...Får se hur min rygg reagerar på det.
Blir nog bra, kanske inte kan röra mig imorgon dock. Men det är ju morgondagens problem.

Drömde att ja blev miljonär inatt eller ja. Skrapade en skraptriss med sånna ord...Men vitsen
var att dom korta orden inte va lika mycket värda så ja fick bara 38 tusen...
Ja vilken dröm. Sen drömde jag även att jag skulle köra en kärra.........körde i i en bil
framför för handbromsen inte funkade, orskade då att kärran tippade.....som va full av
vatten och ja, det blev översvämning i hela gullringen....Dessa drömmar.

Nej nu blir det o värma upp..

1 kommentar:

  1. Idag har jag ont i hela ryggen och nacke. JAg gå som en stelopererad.. Va har ni i gullringen som orsakar sånt egentligen ;-)

    SvaraRadera