2011-03-24

morgonstund har guld i mun.

Här sitter jag...Klockan 0837 och har precis ätit frukost.
Hade en bök unge på morgon när Niklas hade åkt...Vid halv åtta sa jag till Malte,
"nä det är väl bara o gå upp då, för här verkar du inte vilja ligga" fixade iordning mig.
Gjorde mat till fisen och när ja kom tillbaka in i sovrummet så sov väl han som en gris.
Där fick jag!
Nå ja, han sover än. Jag har kvalletid med musik och vetekudde omslingrar runt ryggen.
Kramp blandat med träningsvärk på ryggen. Har varit med om skönare upplevelser!

Idag ser det inte ut att blåsa lika mycket storm som igår så det får bli en promenad
runt gringa senare.

Ikväll blir det klädvisning inne hos granntanta! Emelie ska stå för denna kväll.
Får se om man hittar några kläder. No problemas....:-) Fixar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar