2011-03-16

blodtrycksfall.

Prisutdelning på Wohlfarts idag för tips-SM...

Carra o jag ska upp till Stockholm den 16 april för ytterligare tävlingar
om mer priser. Kommer ju gå strålande, lite vin så kör vi ;-)
Hotell, middag o herregud. O allt utan min son...min familj...Nåja, en natt
ska ja väl kunna klara av. :-)

Älsklingsungen sover. Gjort sen halv sju, den rutinen har haft fått in. Har sitt
långa sovpass under kvällen. Skönt, då får ja o Niklas våran tid bara han o jag.
Snart äter han igen sen sover han för natten. Skönt!

Pappa fick komma o va barnvakt idag på förmiddan...Sånt jäkla
blodtrycksfall eller vad det är. Haft lingonvecka i över en vecka så kan lika
gärna va för mycket blod som är väck. Dock tok yr i huvudet och allmänt
seg o trött o svag i kroppen. Vet inte som sagt vad det är..tippar på blodtrycket.
Annars kanske ja håller på o bli sjuk...Vad vet ja, helt hundra i kroppen är jag inte
iallafall.

Imorgon kommer Jossan, ska bli trevligt o ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar