2011-03-03

godmorgon världen!

Roligt med lite bilder va?
Började ju som sagt med GI mat igår...Väldigt gott och va inte hungrig nångång.
Dock kom racermagen och en kräk framåt eftermiddagen. Testar idag med..
Vet ju att min mage inte är nåt större fan av fett... Jag som tänkte detta kunde funka..
Va ju bara tvungen o väga mig idag...-1kg på en dag...Vatten, jag vet. Men ändå, haha.
Det går ju lite snabbare om man har lite o ta av ;-)

Malte är glad idag...bajsade ner sig för kung o fosterland i morse! Ljuvliga morgon :-)

Madde o Calle kommer på fika sen! Himla mysigt! Blir inte lika ofta man ses nu för tiden
när man har fullt upp med familjelivet...:-)

Hade egentligen mammagrupp och gå på idag men då min mage inte vill
va med idag blir ja så illa tvungen o hoppa den!

Lagt upp ännu mer auktioner på tradera nu, tvi vale va roligt det är!
Men nu har ja nog gått igenom alla garderober, så nu är det bara o köpa
nytt. Ja Niklas om du läser det här....Det är ju meningen att man ska byta ut saker,
så MÅSTE handla upp allt jag har tjänat ihop...;-)

Igår va vi hos Mimmi o Mecke, gud va fort tiden går! Grabben är ju stilig
och stor nu...Mysungen :-) Himla trevligt! Hon påpekade att det inte var
så mycket skriverier om tippandet...Och ja...eller nej det har inte gått
så bra dom senaste 2 veckorna...Men på lördag kommer jag i fatt igen ;-)

Nu måste ja försöka krångla fram dammsugarn, blivit otäckt mycket
husdjur här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar