2011-03-04

S.K.I.T

skit ja. Det är bokstavligt talat det som gäller nu. Både Malte och jag får inte behålla
nånting vi äter. En annan klarar sig ju, dock inte mycket krafter här hos mig.
Malte är pigg och glad...dock bajsar han ur allt som vatten så fort han får i sig minsta
lilla ersättning. Då jag inte tar mig nånstans kommer Niklas snart hem så det blir
akuten för deras del då barn i västervik va fullt. Är väl nån dum bakterie som kommit
in här...100 gram hade han bara gått upp på en vecka..Lite lite med tanke på att han
får ersättning och minst ska gå upp 250 gram per vecka på ett ungefär.
Håller alla tummar och tår jag har för att det inte är nåt allvarligt...gör det ni med
är ni snälla.

Dom avrådde även mig att sluta med GI och försöka äta lite bröd och proviva
så jag får göra det och börja igen när magen har återställt sig.

nu sover lillfisen. mammas hjärtegull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar