2011-03-04

väntar o väntar...

Sitter här o väntar o väntar...väntan är lång.
Niklas hörde av sig för en timma sen och sa att Malte hade lite feber.
Doktorn hade inte kommit ännu...Nu borde väl läkarn varit inne känns det som.

Dålig mamma som inte följde med? Jag känner mig som världens sämsta morsa...men
vad ska jag göra när det sprutar ur stjärten på mig. Inte riktigt så att ja vill
gå utanför dörren. Fick order från sjukvårdsupplysningen och avbryta dieten
och dricka proviva och äta smörgås. Jag följer rådet och hoppas på att jag får
behålla något. Men mest synd om det är Malte förstås.......dom små liven som
är så hjälplösa och små....

1 kommentar:

  1. Klart du inte är en dålig mamma för att du inte följer med! Du är ju också sjuk och han har ju Niklas med sig. Bra att du äter bröd och annat - du måste ju må bra.

    SvaraRadera