2011-06-23

Chugggington!

Japp..Chuggington på Disney channel. Malte blir vrålförbannad om ja
råkar byta kanal. Rolig kille...
God morgon förresten. Ber åter igen förlåtelse för den dåliga uppdateringen,
men jag ska vara ärlig och säga att bloggen har varit det sista jag tänkt på!

Varit fullt upp med att planera midsommar...handla. Ta hand om Malte,
storstäda...Igår gick hela dagen åt med att vara i stan, fika med Jossan och Edvin..
som va mysig som alltid. :-) Sen tog jag äntligen ur pluggen ur arslet och begav
mig mot min första mammagrupp, och hör o häpna! De va inte så otäckt
som jag trodde..;-)

Har ca 40 tradera paket att fixa idag. Paketerade alla igår...men vid
elva börjar auktionerna gå ut det inne bär att jag har ca 40 vinnarmail
att skicka och att adressera paketen. Jag säljer åt Emelie...jag har inget
mer och sälja. Haha.

Viktuppdatering? Idag visade vågen på -11kg...Går lite upp o ner nu, några
hg hit o dit. Men nu börjar jag trivas med mig själv igen. Inser att magen
kommer ju inte bli densamma hur mkt jag än bantar. ;-) Huvudsaken
är att Niklas älskar mig för den jag är!

Idag blir det att göra laxtårta, gubbröra, kladdkaka och inlagd sill!
Fi fan så gott det ska bli!
Längtar dock till lördag..inte igår man va full o va på logen o dansa!
Ska bli så kul.

Trevlig midsommar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar