2011-06-26

Midsommarfirande, logdans & kalas

Wolli wolli, vilken helg!

Midsommarafton hos mamma, vilken dag, vilken kväll!
Niklas har jag aldrig sett så full o pratglad! Alla va glada..alla va fulla,
ja de va helt enkelt såå lyckat! Förutom min mage som ballade ur
och ville ha diarre tävling konstant hela dagen. Men har man levt på
knäckebröd och sen vräcker i sig sill, gubbröra & mängder av laxtårta
får man skylla sig själv. Nåja...Jag va iallafall hemma till midnatt,
Niklas trillade in runt halv två. Hujedamej!

Midsommardagen...Niklas krånglar sig upp vid tio för att spela golf.
Har nog inte sett en mer bakfull o trött kille ;-) Emelie och jag
påbörjade våran "VAD FAAAN SKA VI HA PÅ OSS!"-tävling.
Det blev tjejsnack och klädprovning...Gick bort till Systra mi runt fem
för att börja förfesta...Sexparty stod på schemat! Det blev roligt och dyrt.
Bland annat köpte jag självlysande kondomer, orgasmboken och ja...mycket ;-)
Haha, roligt var det iallafall! Bokade in en visning i slutet av aug...Kan va roligt.

Idag har vi varit i Forsheda på kalas. tova fyllde 10 år! Börjar bli en stor tjej nu :-)
De va trevligt o träffa den släkten igen! Saknar dom redan.

Nej nu kallar sängen! Niklas är nyduschad...själv luktar ja inte gott...Nä inte
idag heller...men de får han ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar