2011-06-28

inte katig.

Jo ja ska erkänna, jag är inte katig. Levt på 5 bananer idag. Jag kör
Sahlgrenska dieten framställd av överläkare! Man kan kalla det
ämnesomsättning.

Jag ska va ärlig...gjorde mig nyss en omelett. Slängde den..........
Samtidigt som de nästan svartnar för ögonen så vill jag så gärna
klara av denna i 4 veckor.

Visst jag har gått ner 12 kg... Men nu känner ja att de tagit stopp.
Denna diet som består av de två första dagarna 1 kg bananer och light cola
följer sedan upp med tex fiskbullar, stekta ägg, blomkål och räkor.
Så det går ju, bara att de här två första dagarna känns som ett helvete.

Medicinskt bevisat att du tappar 13-20 kg på 4 veckor. Som sagt,
minska hunger/söt suget och ändra ämnesomsättningen.
Sen är ja glad om jag går ner 5 kg. Räknar inte med 20 direkt....

Tror ni på mig?! Det gör jag...även att de känns tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar