2011-09-20

kass.

En purfärsk Malte 30 dec 2010.


Ja jag skriver som Sandra, jag vet att jag är kass på att uppdatera.

Har känt mig allmänt opepp på allt på sistone, men nu är ja snart

på banan igen :-) peppar peppar.


Malte sover förmiddag..Jag skulle göra det med tänkte jag

men min hjärna gick på högvarv för jag vet att jag MÅSTE städa. Men ändå har ja inte kommit igång än...:-)


Niklas är på utbildning i Värnamo...Därför har jag hyrt in mamma

till kvällen+natten som sällskap. Mörkrädda jag ska inte bli lämnad ensam ;-)

Malte har till råga på allt feber, bajsar löst och är allmänt gnällig..

Vi gissar på tänder igen men minns inte att han va såhär sist.

Jaja, nångång kommer väl den trotsperioden. Han är väldigt mammig och det blir också lite jobbigt i längden.


Nåja, denna veckan börjar ta form, imorgon är det äntligen dax

för fika med bästa Jossan, som ja ser fram emot detta! Som vanligt :-)

Jag åker in själv för moster ska va barnvakt. Även ett dumt cellprov som ska göras!

Torsdag är det mammagrupp... På fredag kommer klädleveransen från Capri, mums!, och

vi åker ner till Forsheda och är där i helgen. det vankas kalas, ljusparty och

Ullared...IGEN! Jag ska försöka att inte handla så mkt och bara hålla mig till listan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar