2011-09-27

tisdag.

God förmiddag mina fina!

Länge sen sist igen..jag vet. Varit fullt upp här hemma.
Ihelgen va vi nere i Forsheda och hade det mysigt. Pizzamys, smyckesparty
och en liten ullaredstripp i söndags. Jag höll mig till listan och där med
förstördes inte alls mkt pengar. Kläder till Malte va ett måste och det
köptes det mycket av. :-)

Idag är det tisdag, jag har hunnit vika tvätt, gå en promenad i det vackra vädret,
plockat undan allt på altanen (höst nu va?) och nu snart kommer Madde & Calle
på lite fika-lunch. Ska bli gött! Malte sover middag..Alltid lika skönt o ha
rutin på och veta när han ska sova.

Ikväll blir det ljusparty hos Ingalill...Blir att gå dit o va trevlig, ljusparty.
Förjävla dyrt det där... För en fattig morsa som jag går vi dit o fikar iaf. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar